هعی....






















тαηħαчє ß ѕє∂α

 سَخْتِـہ دَرڪ دُختَرے ڪِہ دَردْ هاشـو .. فَقَـط خودش میـدونـِہ و قَلــبِش :)

_________________

دیگـہ کآر اَز [ گریـہ ] گُذَشتــہ . . . مُستَقیمـ بآیَد مُـرد . 
____________

بغض خََفت کُنه , بهتر از اینه که جلوی کسی که برای احساساتت ارزش قائل نیست گریه کنی..

___________________

چِقَد سَختِهـ عـآدَتـ بِهـ بودَنـ کَسیـ کُنیـ کِهـ عآدَتـ بِهـ نَبودَنِتـ دآرهـ..

______________

 

دِلتَنگــی میتــُوُنـِه لَعنتـی تَرـین حِسـ بَشَریـتـ بـآشـِه!!

عکس



نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت8:23---6 تير 1395
سلام.باهاتون موافقم دلتنگی دردیه که نه می شه داروشو از داروخانه گرفت نه از دارو گیاهی فقط می تونه یکی این درد و آروم کنه اونم کسی که دلت براش تنگه و دوستش داری، دلتنگی رو نه می تونه دکتر تشخیص بده نه مادرامون فقط دلمون می تونه فقط بفهمه
چقد دلتنگی سخته
چقد جدایی بی رحمه
دارم دق می کنم بی تو
دلــت اینو نمــــی فــــــهمه
پاسخ:سلام مرسی...دلتنگی خیلی بده...خیلی


M@RY@M
ساعت15:10---5 تير 1395
وبت توپه توپه گلم.موفق باشی بازم ازین پستابذار
پاسخ:مرسی عزیزدلم...چشم حتما


Mohadeseh
ساعت16:16---18 خرداد 1395
عالي بود و حرف نداشت
پاسخ:مرسی عزیزدلم


فرزانه جوووونت
ساعت9:14---18 خرداد 1395
سلوم...اجی من کامنت نمیزارم؟حرفا میرنی؟وبت معرکس...مخصوصا این متنت..موفق باشی...دوشت دالم
پاسخ:سلام عشقولی.....ن پس من.......معرکه؟وب من؟خخخخخ شکست نفسی میفرمایی......مرسی عزیز دلم...منم همینطور...فذات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 17 خرداد 1395 ~ 10:6 ~ нαƨтı ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -