دختر...






















тαηħαчє ß ѕє∂α

 مــــن دخــــتر شدم...

تا با تــــمام وجودم عاشـق یه نـــفر باشم، فقط یه نفر...
من دخــــتر شدم...

تا با احســاسات قشــنگم آرومــش کنم...
من دخـــــتر شدم...

تا تکــــیه گاه خســــتگی های یه مــــرد باشم...
من دخـــــتر شدم...

تا به یـــه نوزاد زنــــدگی ببخـــــشم...
به ســـلامتی دخــــترای سرزمینــــــم،

اس ام اس



نظرات شما عزیزان:

نر گس
ساعت14:26---30 خرداد 1394
چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم

شبیه توست وقتی موهایت را روی صورتت میــریزی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 30 خرداد 1394 ~ 12:38 ~ нαƨтı ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -