خیلی سخته....






















тαηħαчє ß ѕє∂α

 عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید



نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت9:14---6 تير 1395
همه یهویی ها خوبه، یهویی عشقت بپره تو بغلت،یهویی نگاهش تو نگاهت گره بخوره،یهویی عشقت چشماتو از پشت بگیره و تو هی بگی تو کی هستی و بعد دم گوشت بگه مگه چند نفر اجازه دارن دستشون تو رو لمس کنه؟من همونم که دوستت داره.اما امان از یهویی رفتن عشقت

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ......
وبلاگ بسیار عالی و فوق العا ده ای دارید هم ا ز نظر محتوایی هم از نظر گرافیگی فوق العاده متناتون خیلی زیبا و دلنشینه فقط یک موزیک مناسب پخش اتوماتیکم برای وبتون انتخاب کنید دیگه عالی عالی می شه بازم بهتون سر میزنم آپ کردید خبرم کنید براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق باشید
پاسخ:خیلی قشنگ بود....سلام مرسی از اینکه پستامو خوندیدو نظر گذاشتید واقعا ممنونم...نظر لطفتونه چشم حتما... موفق باشید


♥miss.tiffany♥
ساعت17:05---19 ارديبهشت 1395
حالا اگه عزیزترینات ولت کنن


الکی مثلن منم ناراحتم
پاسخ:خخخخخ


محسن
ساعت17:58---29 فروردين 1395
دقیقا
از اون سخت تر ابنه که ...


mehrshad
ساعت18:30---21 فروردين 1395
اره خب
اهنگ وبتم خعلی خوچمل بود دوس داشدم
حتمن وب مام سر بزن ..
یادت نره وااااا
پاسخ:اره دیه......مرسیییییییی....چشم حتمن....باشه وااااااا


فاطمه
ساعت11:53---25 اسفند 1394
اره خیلییییی سخته آخه امسال خودم تنها شدم ..بد یه دفه تنها شدم
پاسخ:عزیزمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 22 اسفند 1394 ~ 18:51 ~ нαƨтı ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -