تحریم های کمر شکن...






















тαηħαчє ß ѕє∂α

ســـخـــتـــی تـــحریــــــــــــم را مـــــن و تـــــو خــــــــــــــوب درک نـــــکــــردیـــــــم ......!

آن پدری درک کرد که برای جور کردن جهیزیه 4 تا دخترش مونده بود چیکار کنه.

آن پسری درک کرد که روزا تو آفتاب سوزان کار کرد که برای مادرش 

لباسشویی بخره ک دستاش خسته نشه و...

دید عــه ...!!! یه دفه ای ماشین لباسشویی یک میلیونی شـــــد 3 میلیون.

من و تو تحریم و خوب درک نکردیم...!

پدری که کارگر بود و بیکار شد و مجبور شد مسافر کشی کنه

ولی دید پـــرایـــد شد 20 میلیون ، درک کرد.

پدری کارمند که حقوقش تنها 30 هزار تومن افزایش داشت درک کرد.

آن پدری درک کرد که دختر 19 سالش سرطان حنجره گرفت،

آمپول 130 هزارتومن شد 380 هزار تومن...

مـــن و تـــو فقط فهمیدیم کامپیوتر ، گوشی ، لباس های برند ،

ماشین های خارجی گران شده...!

ولی آن هایی که مریض داشتند کمرشان را تــحــریــم شـــکـــانـــد...

.

.

.

ولـــــی باز هستند انسان هایی که دم از آزادی و

روشن فکری و سیاست میزنند ولی میگویند:

انرژی هسته ای حق مردم ایران است

مــــــن انــــرژی هــــســـتـــه ای نـــمــیـــخـــواهــــم

من میخواهم پدری مرگ کودک سرطانیش را نبیند

میخواهم پسری مرگ پدرش را نبیند

میخواهم اون رفتگر تو ماه رمضون با دهن روزه تا 9 شب کار میکنه و

دخترش که تازه به سن تکلیف رسیده و روزه میگیره

پدرش براش زولبیا و بامیا بخره و دخــــتـــرش بـــخـــوره و کــــیــــف کـــنـــه.

من میخواهم اون مادر دلسوز نره خونه مردم

و پله ها رو با اسید نشوره و دستاش سوراخ نشه

من میخواهم اون پسر لباس مردم و نپوشه....

من میخواهم دختری با گریه نخوابه....من میخواهم

پسر هموطنم از درد بی کسی طرف سیگار و ... نره !

... میخواهم دختر شهرم تو پیاده رو ها با خیال راحت

و بدون هیچ ترسی قدم بزنه و.....

هــــمــــیـــن!

اس ام اس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 ~ 16:35 ~ нαƨтı ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -