:}






















тαηħαчє ß ѕє∂α

 آهای آقاپسر...آهای داداشی
توکه بهش میگی خانومم همه کسم..
حواست باشه حتی اگه یباربهش گفتی 
دوستت دارم....
مسءولی.تودیگه نبایدواسه بقیه دختراتیپ بزنی.نباید دیگه تیغ بزنی.مخ بزنی.نبایدبه یکی دیگه نگاه کنی...
باید مرد بمونی پاعشقت...نبایدحساسش کنی....
آهای دخترخانوم...آهای دخترشاه پریون...
توکه شدی مثه ناموسش.توکه موردتوجهشی.توکه روت غیرت داره.توکه آقاتونه...
توکه حتی یباربهش گفتی 
دوستدارم
حواست باشه.دل بقیرونبری.جوری نپوشی که بهت خیره بشن.رنگ رژتوکمترکن که بقیه واست دل نلرزونن.
حواست باشه وقتی یه جنتلمن جلوراهت ظاهرشدسرتوبندازی پایین
وبی سروصداردبشی بگی من خودم صاحاب دارم.
غیرتش روضایع نمیکنم.من مرددارم.ناموسشم.اگه حتی طرف باماشین مدل بالا
کنارت ترمززدوقربون صدقت رفت نگاهش نکنی وازذوق لبخندبزنی.تواگه خوشگلی خوشگلیت مال صاحبته...
 
آجی...داداش....
حواستون باشه.ازهردستی بدین ازهمون دست میگیرین!!!
اس ام اس
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ~ 12:30 ~ нαƨтı ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -